ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

دلم میگیرد… دلم برای دلم میگیرد
برای غربت غریبانه اش،پذیرش بی چون و چرایش و سهم نه چندان عادلانه اش میگیرد

و دلم برای غمهای دلم می گیرد

میخواهم دل داریش دهم آرام نمیگیرد،میخواهم ندیده اش بگیرم تحمل نمی آورد،

گاه توبیخش میکنم از تمام گردشهای احساس محکومش میکنم و در قفس احساس محکوم به ماندن ،

اما باز دلم برای دلم میگیرد

چرا زندگی هر روز تلختر میشه . . . . . ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ! ! ! ! !

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نمیدوانم تقصر کشورم است یا انسانیت که سالهاست غریب است . . . ! ! !

چرا پسرا یه نقطه کوچیک از بدن دختر غریبه که بیرون امده رو از دور

ادامه مطلب ...

شاید...

مــــرا آویــزان کنیــــد...

ســــــر و تــــه...!


شاید فکــرش از سـرم بیفتـــد...!!!

طنـــینِ ِ صــــدآیِ تـــو...


گـــآهی هــَوس مـــــیکنم شمــــآره ات رآ بگـــیرَمُ

دوبـــــآره تپـــــیدنِ ایــ ن قــــلبِ لعنـــتی رآ احــــسآس کنم


خـــیلی وقــت است دیگـــر هیــچ چــیز آن رآ نمی لرزآنَــــد!


جــُز شـوقِ دوبــــآره شــنیدنِ طنـــینِ ِ صــــدآیِ تـــو...! ♥♥♥


کاش

تنها نشسته ام و به افقی تکراری خیره مانده ام

خاطرات گذشته آرام آرام جلو می آیند و از نظرم عبور می کنند

از روزگار خسته ام، از بهار خسته ام ، از تنهائی خسته ام

کاش دلم اینقدر دلتنگ نبود . . . .

تناقض

دلـم گـرفته است ...

نه اینـکه کسی کاری کرده باشد نه ...

من آنقدر آدم گریز شده ام

که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد..

دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...

و آنچه هستند را میپذیرم ...

و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...


فاتحه

بر تمام قبر های این شهر

بوسه بزن

شاید به یاد بیاوری

کجا مرا جا گذاشتی…

من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام

صدای کلاغها را می شنوی؟

دارند برایم فاتحه می خوانند…..!!


درددل

عادت نــــدارم درد دلم را ،
به همـــه کس بگویم ..! ! !
پس خاکـــش میکنم زیر چهره ی خنــــدانم... ،
تا همـــــه فکر کنند
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــی ...