ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

دوری

پنجره ها کلافه اند از


سنگینی  نگاه منتظرم...


اگر نمی آیی


اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم


چشم هایم به جهنم...!!!

ایرادی نداره

ایـرآבے نَـבآرב...

ایـטּ شـَبهـآ کـﮧ مَـטּ...

تُــو رآ آه مـیـکـشَـم ...

تـُــــــو !!!

בر آغـوش ِ בیگـرے نَـفَـس ِ عَـمـیـق بکِـش...

تـآ دیـوآنـﮧ تَـرَش کـُـنے !!!


خنده ام می گیرد!

در دلم آرزوی آمدنت می میرد،
رفته ای اینک، امّا، آیا بــــــاز می گردی؟!
چه تمنای محالی دارم ....
خنده ام می گیرد!


با یـــــــاد تو زندگی کردن 


چه کم خرج است... 


نه خــــــواب میخواهد ... 


نه خـــــوراک... !!!!!

آبی تر از آنی هستم ک بی رنگ بمیــرم

از شیشه نیستم ک باسنگ بمیــرم

تقصیر کسی نیست ک این گونهـ غریــبم

شاید خواست خدا بود ک دلتنگ بمیــرم.....


www.parsnaz.ir  عکس های احساسی و عاشقانه


مرگ تحمیلی

این بشر دروغگو روی سنگ قبرم مشتی خرافات مینویسد

اما حرفی نمیزند از بغض هایم

از هق هق های ساکتم

از قاتل خوشی هایم

میخواستم سنگ قبرم را وارونه کنم

 و هر چه میخواهم بنویسم

روحم گفت این حرفا برای تو تمام شد

برو بخواب...

نه چتـــری با خــود داشتی

 

عاشقت شدم...

 

از کـُجــــا باید مـی دانستـم مـُســـــافـــــری...؟!؟  

نه چمـــدانــی!

 

فکرکنم دیگه مرده ام من....

فکر کنم که مرده ام من

موهایم دیگر بلند نمی شود

پلکهایم نمی پرد

قلبم تیر نمی کشد

دلم شور نمی زند

دست فروش

دلـــــ ـــــم که گرفته باشد

 

باصدای دستفروش دوره گرد هم گـــ ــــــ ــریه میکنم

 

چه رسد به مـــــ ـــــرور خاطرات باهم بودنمان

 

تو بگو

چه مخــــ ــــ ــدری بود

در بــــــــ ــــــودنت

که این همــ ــه

نبودنت را درد میکشم...

 

تنها ترین تنها

فریادها مرده اند سکوت جاریست
 
تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است!
 
میگویند خدا تنهاست!
 
اما ما که خدا نیستیم!!
 
چرا از همه تنهاتریم!!!
 
 

نمی خواستم

نمی خواستم نبودنت

  از شمارش انگشتانم بیشتر شود

  اما این روزها

  کاری از دستانم بر نمی آید...! 

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

ناچار

گاهی کلام

در وصف واقعیت ما کم می‌آورد

نــاچـار

این سه نقطه و دیگر هیچ...

شعرها و عکس های عاشقانه بهارجون

اختیار با توست

برای به دست آوردنت نمی جنگم
به تکدی قلبت هم نمی آیم
دوســتــت دارم
فــارغ از داشـتنت

دلتنگی

 

دل اگر بســــــتی ،

                محـــــــکم نبند!

                      مراقب باش گره کور نزنی...!



                                    او میـــــــــــــــــــــــرود!
 
                                        آنوقت تو میمانی و یک گره کور...!!!
 

مهـــم نیسـت خســـته ام ...

 مهـــم اینــــه کــه بــاد ، بــارون ، آسمـــون مــال منـــه

 مهـــم نیســت کــه غمگــــینم...

 مهــــم اینـــه کــه الان پـر از تجـــربه ام

 مهــــم نیســت یـه دونـه غصـــه دارم...

 مهـــم اینـــه یـه عالمـــه بهـــانه دارم واســه خنـدیـدن

 مهــــم نیســت دلـــم شکســته...

 مهــــم اینـــه خدا درون دلهــای شکسته اســت

 مهــــم نیســت شکســــــتـم...

 مهـــم اینـــه کـه حـــالا آمــاده ی موفقیـــتم

جمعه

کاش هر روز جمعه بود و
دلتنگیهایم را

گردن غروبش مى انداختم

به تو فکر می کنم...

به تو فکر می کنم

همیشه به تو فکر می کنم.

تو که در باران عصرهای گرسنه

در من آتش افروخته ای.

 چیزی بگو

قبل از اینکه زوزه های باد 

خوابم را پرپر کنند.

بازار سنـگ فروش ها کـجـــاسـت؟


به دنبال ســـنــگی کـمـیـابـم! آیــا ســـنـگ صــبـور هــم مــی فــروشنـد؟

فیلم زندگی

می گویند موقع مرگ

همهء زندگی مثل فیلم از جلوی چشم آدم رد می شود .

به فیلم زندگی ام که فکر میکنم

به مردن علاقه مند می شوم

شاید

آن موقع یک بار دیگر دیدمت!!

نمی دانم آخر دلتنکی ها به کجا خواهد رسید !!


دنیا پر شده از قاصدکهایی که


راهشان راگم کرده اند


نه می نوانی خبر دهی


و نه خبری بگیری !!