ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

گاه جلوی آینه می ایستم ... خودم را در آن میبینم ..

دست روی شانه اش میگذارم و می گویم... ...

چه تحملی دارد "دلت"...!!!

خدایا ممنون که مرا در حد ایوب میبینی…


ولی تمامش کن!


دیگر بریده ام…

این روزها...  

بیشتر از قبل ،حال همه را میپرسم...

سنگ صبور غم هایشان میشوم...

                                                 اشکهای ماسیده روی گونه هایشان را پاک میکنم

                                                                                     اما...

                                                                      یک نفر پیدا نمیشود

                                                              که دست زیر چانه ام بگذارد...

                                                                   سرم را بالا بیاورد و بگوید:

                                                                    حالا تـــــــو برایمــــــ بگو...

فقط به خدا فکر کنم...

دلم برای بهشتی که از آن آمده ام تنگ است.
از این شهر خاکستری شلوغ خسته ام...
از ماسکی که هر روز با قشری از چربی و رنگهای مصنوعی به صورتم می زنم. 
از حجم ضخیم لباسهای تیره ای که خودم را در آن می پوشانم.
از این لبخند تصنعی...
از این کفش های ناراحت. 
از زندانی به نام آپارتمان که با آن خانه میگویند... 
از اینکه جایی پیدا نمی شود که بدون خلاصی از چشمهای کنجکاو آدمها به آسمان خیره شوم و با خودم خلوت کنم.
دلم برای دیدن خط افق پر میکشد... 
برای اینکه به دشتی خیره شوم که تا دور دستها امتداد یافته... 
چشمهایم انگار عادت کرده اند که نگاهشان دو سه متر جلو تر به یک دیوار برخورد کند. 
این روزها بیشتر از هر چیز دلم می خواهد نور خورشید را روی پوست لطیف سر شانه ها و بازوانم حس کنم. 
و گیسوانم در باد برقصد، 
پاهای برهنه ام با چمن های مرطوب آشتی کند.
و عطر گلهای بهاری که همراه بانسیم می آیند، با یک نفس عمیق چند لحظه ای میهان شش هایم باشد.
بروم در آب زلال چشمه ای صورتم را بشویم. 
و در زیر سایه و روشن درختی که آفتاب از لای شاخ و برگش میتابد دراز بکشم
و فقط به خدا فکر کنم...

روز قــیــامــتــــــــ

روز قیامت ازم پرسیدند :

جوانیت را چگونه گذراندی ؟ !

ندا آمد:

دل شکسته است بگذارید به بهشت برود

دنیایش خوب جهنمی بود . . .

سکوتتتتتتتتتتتتت

sarnevesht%20[aloneboy_com].jpg

دلتنگم . . .

 

مثل برگی که از شاخه بر زمین افتاده . . .

 

دوری ات بر جانم چنگ می زند . . .

 

اما . . .

 

حرف نمی زنم . . . نمی دانی سکوت

 

وقتی تمام ذرات وجودت واژه است برای وصف عشقت

 

چقدر سخت است…

تنهایی من


چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما

گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...




اسم های مجازی

تصویر های مجازی

مشخصات مجازی

و در بین این همه چیزهای مجازی

تنها یک چیز حقیقت دارد

تنهایی من
...



کاش...

کاش میشد برای من باشی

اما حیف که باید بخاطر خوشبختیت قید تو رو بزنم

شاید تا حالام اگه اینقده تنها موندی بخاطر بهونه گرفتن من پیش خدا بوده

همش حس میکنم تو این روزا نمیونم بی تو بگذرونم

کاش از اول شروع میشد ماجرای من و تو

اما مطمئنم بازم تو رو مثل همین روزا کم دارم

کاش خدا همین نزدیکی من رو به تو یا خودش میرسوند

خیلی خسته شدم از این تنهایی و دردا

کاش میتونستم ازت بگذرم

کاش

کاش

کاش

 

حــال ِ بَـد ِ ایـن روزهـــایم را به چه تعبیـــــر کنـم ؟!

به هــــوای ِ گرفتـه زمستان؟

به آسمـــــان ِ ابــری و بـارانی اش ؟!

یا به درختــانی که بـرگ بـرگ گریــــه می کننـــد ؟!

اهل دل

سکوتم پر از فریاد و فریادم پر از سکوت

پر از دردم و دنبال درمان

هیاهویی در وجود  دارم که بی نشانه هست من به دنبال نشانه

در دنیای دیوانه گان به دنبال عقل هستم

بی خبر از انکه انجا همه اهل دلند

عکس هایی تماشایی از آسمان شب (26 عکس)

خدایا!!!!!

خدایا

اجازه هست ناصبوری کنم؟

به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام...

 از فریادهایی که در گلویم خفه ماند و میماند...

از اشک هایی که شبها تنها بالشم و تو شاهد آن هستید

و از حرف هایی که زنده به گور گشت در گورستان دلم

آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را ،

 در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی . . .

آرزوی پــرواز دارم مرا اجابت نما

ای تنهــاامیدم



آنگاه که بغضهای تنهایی روی ساحلهای دورمی کوبند.



تو مرا خواهی شنید



حتی اگرگوش دریا از گریه های من پرشود.

خــــدایا..........



خــــدایا بــــاز کــــن.....



نامــــه ء استعـفــــای مــــن اســــت!



امضــــا کــــن....



کــــم آورده ام!!!



زمینــــت مبــــارک خــــودت....!!!!

♥بی صدا رفتی♥



بی صدا رفتی


مسافر بی بدرقه من..!!!!


اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم ،


باز به غیرت چشمانم...ِ!!!!!


 آبی پشت سرت ریخت...

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟

 

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟؟

 

بـگـذارسـخـت باشم و سـرد!!!

 

بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!

 

خـورشـیـد کـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!

 

اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!

 

او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت!!!

غم

زندگی چه اتفاق غم انگیزی است...

                      وقتی تنهاییت سالها از تو یزرگتر باشد...

 

سال ها کنار جاده ها نشستم و عابران برای پای پینه بسته ام کفش آوردند اما هیچ یک ندانستند که من محتاج همسفرم نه کفش...!!!