ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

.

نقطه سر خط...



میدانی بدترین شکستن آن است ک



بی صدابشکنی...



این روزها دلتنگم امــا...



بی صدا میشکنم...


ب دستانم نگاه نکن ک عاشقانه مینویسد...



ب دلم نگاه کن ک دلتنگی میبارد از دستش...



دلتنگم مثل همین صفحه همین خط...



پاسخی نمی دهی و این بار هم دلتنگی ام...



بی پاســـخ می گذرد...




این سکوت و آرامش ظاهرم ...




گمراهت نکند...




وقتی دلتنگ تـــو می شوم...




خانه ب دوشم و ...




همسفر بــــــــــــــــــــــــــــــــاد...

هه!چه خنده دار!

خدایـــــا ...
چه ساختــــــــه ایــــــــــ ...
دل آدم هایت یکــــی ازیکــــــــی سنگـــــی تر ......
دروغ هایشان یکـــــی از یکـــــــی زیباتر ...
نگاه هایشان یکــــی از یکــی معنی دار تر و سنگین تر ...
روحشان یکـــــــی از یکــــــــی هـفـــتــــــ رنـــگــــــــ تر ...
و هر یک برای خود ،
یکــــــــــــــی از یکـــــــــــــــی خــــــــــــــدا تـــــــــر !

حالم پرسیدن نداره....

خدایا.....

بیا نزدیکتر.....

دستهایم را بگیر......

و به من بگو چطور با تنهایی هایت کنار آمده ای؟؟؟؟

داغونـــــــــــــــــم . . .

عکس عاشقانه , عکس های عاشقانه , love picture , love boy and girl , عکس عاشقانه جدید , عکس عاشقانه دختر و پسر , عکس عاشقانه پسر و دختر , عکس های جدید عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس عاشقانه 2014 , عکس عاشقانه بوسیدن , عکس عاشقانه دو نفره , عکس عاشقانه تنهایی , عکس عاشقانه غمگین , گالری عکس عاشقانه , جدیدترین عکس های عاشقانه , عکس های عاشقانه گریه دار , عکس عاشقانه دردناک , عکس جدید , عکس ,

بعضی وقتا خیلی سخته که پیش بقیه وانمود کنی حالت خوبه

در حالی که دوست داری از ته دل فریاد بکشی !

داغونم . . .

قلبم دیگر نمیزند!!!!!!!!!!

 نمیدانم چرا

امروز عجیب آرامم!

مثل قلبی که دیگر

نمی زند...

دلم را بالا می اورم!

بالا می آورم!

طـعم بیهودگـی مـی داد . . .!

دلـم را بالا می آورم؛

با این انتخابـش . .

تمام غصه هایی را که برایت خوردم!

به شانـــــــــه ام زدی .....!

تا برگـــــــشتم ....رفتـــــه بــــودی..

بی انصـــــــاف..!

به یاد اوردن تنهـــــایی ام ....شوخـــــی قشنــــگی نبــود....!

سقوط

از کبودی ِجای یک بوسه..
تا بی رنگی ِ یک نگاه،
نمی دانم چه شده..
همه جایم درد می کند..
من از بلندای عشق سقوط کرده ام..!!!

860e643bacda4e9c40bc6740d6618a90-425


اثبات دوست داشتن فقط حرف های عاشقانه نمی خواهد !

یک دل ساده می خواهد و یک دنیا مهربانی !

وقتی ثانیه های عمرت را خرج نگاه مهربانش کردی،

خرج خنداندن و شاد کردن دلش...

آنوقت عاشقانه ها می شود شانه هایت !

همانجایی که حاضرست جان دهد وقتی که سر می گذارد

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …

خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است که


بیشـــتر از خـــودش تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد ... 


و بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو هیـــــ♥ــــــچ نخواهد


و تــــــ♥ــــو ... برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...


تنهانگاهت


خدایا گفتی و سخرنا لکم ما فی السماوات و ما فی الارض ! ....

آسمان ها و زمین را نمیخواهم ! ....


تنها نگاهت مرا بس است ! ....


ماشین آخرین مدل

کنار خیابون ایستاده بودم .

با خودم گفتم !

آخرین مدل ماشینی که سوار میشم  چیه ؟؟؟؟؟؟

کمی بعد

آمبولانسی از کنارم رد شد . که روش نوشته بود :

فکرش رو نکن آخرش مسافر خودمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟؟

من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود

من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست!!

من بمیرم یا بمانم هیچکس دلتنگ نیست!!!!

گرفته دلم

 گرفته دلم ، کجایی که آرامم کنی ، کجایی که این غم یخ زده را در دلم آب کنی

گرفته دلم ، کجایی که به درد دلهایم گوش کنی ، کجایی که مرا با بوسه هایت گرم کنی...

نیستی و من در حسرت این لحظه ها نشسته ام ، نیستی و من بیشتر از همیشه خسته ام

 در لا به لای برگهای زندگی ، نیست برگی که از تو ننوشته باشم ، 

   نیست روزی که از تو نگفته باشم

 امروز آمد و از تو گفتم ،نبودی و اشک از چشمانم ریخت و در همان گوشه نشستم ،

  دلم خالی نشد و گرفته دلم ، کجایی که دلم به سراغت بیاید گلم؟

نیستی و حتی سراغی از دلم نمیگیری ، یک روز نباشم که تو مثل من نمیمیری....

 نمیبینی چشمهایم را ، نمیمانی تا دلم را ، به نقطه خوشبختی برسانی ،

مرا به جایی آرام بکشانی تا خیالم راحت باشد از اینکه همیشه تو را خواهم داشت

نمیخواهی دلم را ، نمیدانی راز درونم را ، نمیگذاری تا مثل گذشته دلم تنها به تو خوش باشد ،

خدایا

خدایا از دل نوشته هایم ساده نگذر

به یاد داشته باش

این « دل نــوشــته » ها را

یک « دل » نوشته ...!

بی خیال

هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه...

 تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی ...

و مــن با خیــالـت ،

بـی خیــال زندگــی شــوم !!!

 

بی خیال

هیچ گـاه فکــر نمی کـردم فاصـله بینمــان آنقــدر زیـاد شـود کـه...

 تـو بی خـــیـال زنـدگی کنــی ...

و مــن با خیــالـت ،

بـی خیــال زندگــی شــوم !!!

 

خداحافظ


شبیه برگ پائیزی، پس ازتو قسمت بادم خداحافظ

ولی هرگز نخواهی رفت ازیادم خداحافظ واین یعنی

در اندوه تومیمیرم دراین تنهایی مطلق که میبندد به زنجیرم

بدون تو حتی دلم لحظه ای طاقت نمیارد وبرف ناامیدی برسرم یک

ریز میبارد چگونه بگذرم ازعشق؟از دلبستگی هایم؟ چگونه میروی با این که

میدانی چه تنهایم؟ خداحافظ تو ای هم پای شبهای غزل خوانی خداحافظ به پایان آمد

این دیدار پنهانی خداحافظ

دلم

دلم به کما رفته
برای مردنش دست به دعا شوید
پیراهنم را اتو می زنم
کفش ها را دستمال می کشم
زندگی اما
مرتب نمی شود


6.jpg

تلخ‌ ترین عذاب

این تلخ‌ ترین عذاب دنیاست
بعضی‌ها دوست داشتنی هستند اما ...

نباید دوستشان داشت!!!


هـمـه گفـتـند : "او" کـه رفــت ، زنـدگی کــن !

ولـــی...

کـسـی درک نـکـرد کــه "او" ...

خـود زنــدگــی ام بــود....

تـــمـامـــــ تــرســـمـــ از ایــنــه کـــه...

عــاشـــق کــســی بــشــمـــ و...

تـــو بــرگــردیــــ...



بگذار بگویند مغرورم


اما


من دوستت دارم هایم را


دیگر خرج کسی که لیاقتش را ندارد نمی کنم…

بســـ کنــــ سآعتــــ…..

دیگــــــر خستـهـ شده امـــ….

آرهـ مَنـ کم آورده امــ….

خودمــ میدآنمــ کهـ نیستـــ…

اینقدر بآ بودنتـــ نبودنشــ رآ به رُخـــَم نکشـــ!

مثل خدا...

این دل که میگویند نمیدانم کجاست؟

اما گاهی عجیب میگیرد!

گاهی دلتنگ می شود!

گاهی هم چاره ای جز صبر ندارد!

گاهی به در بسته میخورد و هر چه به هر جا میرود باز هم ...

این دل که میگویند نمیدانم کجاست مثل عقل مثل خدا ...

مثل خدا که نمیدانم کجاست

مثل خدا که تا به حال ندیدمش...

مثل خدا که گاهی دلگیر میشوم از اینکه

چرا سرش اینقدر شلوغ است که مرا فراموش کرده

غافل از اینکه من او را فراموش می کنم...

مثل خدا که گاهی عجیب دلتنگش میشوم

مثل خدا که گاهی میخواهم از همه چیز به او پناه ببرم

مثل خدا...

اما خدا تو که بی مثالی!

خدای بی مثال دلم گرفته ...دلی که نمیدانم کجاست !

شاید آمده پیش تو

دلم را پس نفرست فقط راه را نشانم بده تا من هم بیایم....

...سیرم...

سیر شده ام بس که


از آدمها زخم خورده ام


خدا خیرتـــــــــــــان دهد


به من محبت دروغین تعارف نکنید من سیــــــــــرم