ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

گله دارم از خودم

گـــله دارم ازکه،نمـــــیدانم ازچه،نمـــــــــیدانم

این روزهـــا دردی بر من سنگـــینی میکند

کــــه نمــیدانم دلــیلــش کیست چیست

بی حــس شده ام خـــــــسته ام

از تمـــــام جهـــان دلـم ...

 اندکی ارامـــــش میخاهم همین!

 

خدایا تنها تو را دارم تنهایم مگذار

گاهی نه گریه آرامت میکند و نه خنده

نه فریاد آرامت میکند و نه سکوت

آنجاست که با چشمانی خیس

 

رو به آسمان میکنی و میگویی

 

خدایا تنها تو را دارم

تنهایم مگذار

 

 

Avazak_ir-Love11232.jpg

وقتی..

وقتی مُردم

وقتی مُردم روی قبرم ننویسید که بودم

وقتی مُردم

وقتی مُردم روی قبرم ننویسید نه شعری نه شعاری

ننویسید که بودم از چه تباری

       مُردن آخرین نقطه راهه

نمی خواد سنگ روی قبرم بگذارید

نمی خواد گل روی قبرم بکارید

خیلی وقت پیش از این مرده بودم

       مرده بودم

       عمری دلمرده به سر برده بودم

بدون سنگ بدون نام و نشون

چون فریب زندگی را خورده بودم

وقتی مردم روی قبرم ننویسید که بودم...

زمستان آمد...

و تازه میفهمم

که برف خستگی خداست...

آنقدر که حس میکنی

پاکنش را برداشته و میکشد

روی نام من...

روی نمام خیابان ها...

روی تمام خاطره ها...

بارش برف متحرک

دروغگو...

تازه فهمیدم منم دروغگوی خوبیم

دلم پر از غمه!حالم اصلا خوب نیست!

اما هر کی  میپرسهامروز چطوری؟

لبخند میزنم و میگم خوب...