ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

...

آپلود عکس

 

دلم یک ترانه ی غمگین خارجی میخواهد....

با زبانی ک ه نمیفهمم چیست.

میخواهم زار زار گریه کنم.....

به دردی که نمی دانم چیست!

دلتنگ....

362aym2ke1wlh07fmf2k.jpg

دلم تنگ شده برایت…

اما نمی شود برایت بگویم از این دلتنگی

دلتنگی را نشانت می دهم با این نوشته

جایی میگذارم که شاید یک روز از آن گذر کنی بخوانی

و کاش بدانی که مخاطب من تو بوده ای…

تویی که اگر اجازه داشتم نشانت میدادم به همه و میگفتم:

او را نگاه کنید…

تمام دنیای من است و خودش نمی داند!

چه طوری بهت بفهمونم دوستت دارم؟؟؟؟؟؟...

***************************************

دلتنگ....

362aym2ke1wlh07fmf2k.jpg

دلم تنگ شده برایت…

اما نمی شود برایت بگویم از این دلتنگی

دلتنگی را نشانت می دهم با این نوشته

جایی میگذارم که شاید یک روز از آن گذر کنی بخوانی

و کاش بدانی که مخاطب من تو بوده ای…

تویی که اگر اجازه داشتم نشانت میدادم به همه و میگفتم:

او را نگاه کنید…

تمام دنیای من است و خودش نمی داند!

چه طوری بهت بفهمونم دوستت دارم؟؟؟؟؟؟...

***************************************

کوتا بمیرم..

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
این روزها
به طرز عجیبی
با خودم میجنگم که دیده ها را
نادیده بگیرم و شنیده ها را نشنیده
عادت کرد ه ام کوتاه حرف بزنم
کوتاه نفس بکشم
تازگی ها
دارم عادت میکنم
کوتاه زندگی میکنم
یا شاید
کوتاه بمیرم..

روز دختر

میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س)

و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران زمین مبارک باد . . .

 

دلمان خوش است که مینویسیم

 

دلمان خوش است که مینویسیم
و دیگــران می خـواننــد

و عــده ای می گـوینــد

آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند
و بعضــی مـی خنــدنـد

دلمــان خـوش اســت

به لــذت هــای کــوتـاه

به دروغ هــایی که از راســت

بـودن قشنــگ تـرند

به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند

یـا کســی عاشقمــان شــود

با شــاخه گلی دل می بنــدیـم

دلمــان خـوش می شــود

به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی

و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود

چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم

و چــه ســــاده می شـکــنیم

همــــه چیـــز را ...

حالم

حال و هوای این روزهـــایم را
کســـی نمی داند
باد که می  آید
دلتنگی هایم را رهسپارش می کنم
اما
خیالت را به هیچ نمی  دهم ...!
 
 
 
 

....

سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری و ....

                      همه بگویند :

                                  لباس گرم بپوش ! دکتر رفته ای ؟ 

                                                  آب جوش بخور سرفه کمتر کنی ....

                        وای از این بغض نفس گیر ....

                                         وای از این سرفه های ....

                            ملالی نیست ....

                                     عادت کرده م .

 

بمان

فـــصــل هــای زنــدگـــی ام را به هــم ریختـــه اند...

آنـــگونه نـــــــــــــــه...

ایـــــنـــگونــــه فصـــل ها را بــه هــــم بــریـــز...

تــــعادل زمــــــــــین و فصــــول را...

یـــــــــک فصـــــــــلم کـــــــن...

آمدی ...پس  بمـــــــان...

تــــا بـــــــــــهار...

تنـــــــها فصــــل زندگــــــــی ام باشـــــد.. نـــــــه پایـــــیــــــز 

باران بهاری باش... ببار برمن  

 آرامم کن

 

عکس های متحرک عاشقانه از دختر و پسر زیر باران و برف

...............

مـن عاشقـــانـــه هایــم را

روی همیـن دیـــــوار مجـــازی می نویســــم !

 از لــج تـــــــو . . .

      از لـــج خــــودم . . .
 
ک حاضـــــر نبـــــودیـــــم یـــــک بـــــار..

ایـــــــن هــــا را واقعـــــــی بـهـم بگوییــــــــم

دلتنگم و بهترین روزم بود ..♥♥

دلتنگم….
لبخند دروغکی چرا….؟؟
خوب نیستم . . .
مثل قرصی که نیمه شب ، بدون اب گیر می کند.
گیر کرده ام در گلوی زندگی . . .!!!
کاش می توانستم راحت حرف بزنم . . .
چیزی بگویم از دلتنگی
میان ادم های این اتاق مجازی
فقط می گویم دلتنگم
این سکوت را دوست دارم
لال بودن را ترجیح میدهم ،وقتی کسی نیست عمق درد پنهان شده در حرفهایم
را حس کند…

کاش

کاش نامت باران بود ...

آنوقت تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند …

کاش ...

 

سکوتم...

picture-201-1024x640.jpg

________________________________________

...این روزها من خدای سکوت شده ام...
...خفقان گرفته ام تا ارامش اهالی دنیا را به هم نزنم...
...اینجا زمین است...
...رسم ادم هایش عجیب...
...اینجا گم که میشوی...
...به جای اینکه دنبالت بگردن...
...فراموشت میکنند...

__________________________________________


بهای سنگین

بَهــاے سَنگیـــنــے دادم

تــا فَهمـــیـدم

ڪـَســے را ڪـہ “قـَـصـد” مــانـدن نـَـدارد

بــایـد راهــے ڪـَــرد !

زمانی

 

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

 

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …

....

چگونه استـــ حال من…


با غمـــ ها می سازمــــ…


باکنایه ها می سوزمــــــــــ…


به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ…


لبخندی تـــلخـــــــ….


خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…


می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…


از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی


  تنها در اعماق زمینـــــ اندازه ی قـــــــبر


  تنها یک قبـــــــــــــــر…


در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ


خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…

 

 

6r0i_744554_guwedkd1.jpg

شبهای پاییز

سهــم من از دنیــــــــــــا

نداشتن استــــــــــــ ...

تنهـــــا قدم زدن در پیاده رو هــــــا

و فکـــــــر کردن به کســـــی که

هیــــچ وقتـــ نبود...

عاشقانه در تنهایی

تومراآزردی...

که خودم کوچ کنم ازشهرت...

توخیالت راحت!

میروم ازقلبت...

میشوم دورترین خاطره درشب هایت...

توبه من میخندی...

وبه خودمیگویی:

بازمی آیدومیسوزدازاین عشق ولی...

برنمیگردم نه!!!!

میروم آنجاکه دلی بهردلی تب دارد...

عشق زیباست وحرمت دارد...

عکس های عاشقانه دو نفری تو هوای تنهایی

دلــم


دلم گرفته

دلــم گرفــتـه از آدمــایــی کــه میــگن :


دوست دارم امــا مــعــنـیشـو نـمـیدونـن


از آدمـایــی کــه مـیـخـوایـن مــال اونـا بـاشـی امــا خـودشـون مــال تـو نـیستـن


از اونـایی کـه زیـر بـارون برات میمیرن و وقـتـی آفـتـاب مـیشـه


همــه چـیز از یـادشــون مـیره