ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

دلتنگم....

 

دلتنگ دلتنگم ...

هر کس جای من بود "می برید" 

اما ..

من هنوز "می دوزم" 

دلم تنگ شده برایت ...

اما نمی شود برایت بگویم از این همه "دلتنگی" 

دلتنگی را نشانت می دهم با این نوشته

جایی می گذارم که شاید یک روز از آنجا گذر کنی و بخوانی، و کاش بدانی

مخاطب من  …"تو"…  بوده ای

تویی که اگر اجازه داشتم، نشانت می دادم به همه و می گفتم:

او را نگاه کنید

"تمام دنیای من است" ..

کاش اندکی از دیوانگی "من" سهم "تو" بود

تا آنقدر منطقت را

به رخم

نمی کشیدی... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد