ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

زاده غم

عکس و تصویر چند لحظه ای با من بمان ... امشب دلم دیوانه است... حرفی نهان دارم به ...

چند لحظه ای با من بمان ...
           امشب دلم دیوانه است...
                  حرفی نهان دارم به دل ...
                         هم صحبتم پیمانه است...
 ای خوب  من !زیبای من!...
              درددلم خروارهاست...
                    شب میرود با ز همچنان ....
                            دوروبرم دیوارهاست...
من زاده ی  غم گشته  ام ....
             باسایه همدم گشته ام ...
                   هیچم  نماندست درجهان ...
                       چون  پای من درخارهاست....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد