ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

گاهی یک رفتن...

من چیز های زیادی از دست داده ام...!

هیچ کدامشان

مثل از دست دادن تو نبود...!

گاهی یک رفتن

تمامت را با خود میبرد...!

و تو تا آخر عمر

دنبال خودت میگردی...!

کسی نمیداند...

نمیدانی...!

هیچکس نمیداند...!

پشت این چهره ی آرام در دلم چه میگذرد...!

نمیدانی...!

هیچکس نمیداند...!

این ظاهر و این دل نا آرام...

چه قدر خسته ام میکند...!

خدایا...

خدایا این بنده ات را دریاب...

بنده ای که تو خنده هاش گفت:

خدایا شکرت...

و تو گریه هاش گفت:

خدا بزرگه...

ووقتی که آدما دلشو شکستن گفت:

منم خدایی دارم...

دیگر تنها نیستم...

دیگر تنها نیستم...!!

مدتهاست،

باتو در خودم زندگی میکنم...!!

سکوووووووووووووووت

به یاد ارزوهام

.......

...

فقط سکوت

.....

...

دلم....!