ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

میان تمام نداشتن ها دوستت دارم...

میان تمام نداشتن ها دوستت دارم...
شانس دیدنت را هر روز ندارم ولی دوستت دارم...

وقتی دلم هوایت را میکندحق شنیدن صدایت را ندارم ولی دوستت دارم...
وقتهایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم ولی دوستت دارم...
Image result for ‫میان تمام نداشتن هایم دوستت دارم‬‎

````

پاییز برای بعضی ها دل انگیز است و برای بعضی ها غم انگیز…

برای من فصل سردی دلهاست…
فصل باریدن اشکها…
فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی…
فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب…
اینروزها هوای دلم هم پاییزیست…

Image result for ‫عکس نوشته های خاص پاییزی‬‎

امشب توادمه

امشب مثلا شب تولد منه فرداشم روزش.ولی امسال اصلا اصلا خوشحال نیستم.روز به روز تنهاتر میشم.


معجزه خدا......

 

 

در تقدیـــــر هر انسانــــی معجزه ای

ازطـــــرف خدا تعیین شـــــده که 

قطعأ در زنــــــدگی، 

در زمــــــان مناسب نمایـــــان خواهد شد!

یک شخص خـــــاص...

یک اتفـــــاق خاص...

یــــــــا یک موهبت خــــــاص...

منتظــــــر اعجاز خدا در زنـــــدگیت باش 

بـــــدون ذره ای تردیــــــد!