ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

دردم از لیلی بودن است ...

 
 

انسانها در قلبهائی که عاشقشان هستند برای همیشه خواهند ماند حتی اگر دیگر نباشند... دور شوند... و یا حتی بعد از مرگ! زیرا آن کسی که می ماند قسمتی از قلبش به همراه او که رفته است می رود و یا در خاک دفن میگردد و آنچه می ماند از قلبش سرشار از آن قسمتی ست که نیست. اما گاهی انسانها تمام خاطرات شاد و غمگین مشترک خود را با دیگری با حذف شدن فیزیکی یکدیگر به راحتی به دست فراموشی می سپارند . تمام اینها بستگی به تاثیری که بر یکدیگر می گذارند دارد. می شود فراموش شد برای همیشه و می شود جاودان ماند در قلبها و یادها تا ابد. بستگی دارد چقدر قلبی را گرم کرده ایم.

 

از پنجره بیرون را نگاه می کنم .. یه درد هایی هست که باید حفظشون کرد برای خلوت خودت .. اگر بازگو بشن از ارزش می افتند ..نگهشون  داشت تو صندوقچه دل.. من گاهی از بی مهری ها ، عداوت ها، دشمنی ها فرو می ریزم اما باز هم می ایستم .. تو این دنیای بی در و پیکر باید فقط به شونه های خودت تکیه کنی ..دلم می خواد گاهی حرفهایی رو بگم اما با خودم  آرام نجوا می کنم !دلم می خواد بی خیال دنیا بشم .. بی خیال تمامی بی مهری ها .. اعتمادها ..یه وقت هایی هست که مهر ورزیدن اسراف محبته .. همون بهتر که احساسم رو بازگو نکنم در زمانهایی که سرشارم ... اگر گفته بشن ارزش واقعی ات پایین می یاد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد