ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمیکردی!
تا با دیدن هر هرزه ای به خودم نگویم...

اگر مثل این بودم نمیرفت...!!

خیال خیس

normal_1238735.jpg


ای رویای همیشه خیس
     ای باور خیال
ای احساس ناب
به تو اندیشیدن را
باوری ساخته ام در تکرار غریبانه ی عمرم


نمیدانی چه اندازه شیرین است
حتی گذر از خاطر تو


و تکرار دوباره ی
لمس هوای جا مانده ازعطر تنت...


دوست دارم این خیال خیس را....
تا همیشه...

 

به توکه میرسم....

به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!
مکـــث میکنـــــم ...!
انگـــــار در " زیباییـــ ــت " چیـــــزی را ,
جـــــا گذاشتـــــه ام !
مثلــــــــــا"...
در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش ♥
در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی ♥
 

زنـــבگـــــے چــه اتـــفـــاق غــــم انــگــیــزی ســت

وقـــتــی

تــنــــــــــــــهــــــ ایـــ
ـــــــــے ات

!..ســــال هــــا از تــو بــــزرگــــتـــر بـــاشـــد 

"لعنتی"



زیــر اوار اخـــرین حـــرفت جــا مــانده ام

لعنتــــ ـــی(!)

نمیدانــی خداحـــافــظیت چند ریشـــتر بود...

"گمان بیهوده..."

گمـــــــــان می کـــــردم وقتــــــــی نبــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــاشم
دلـــــت می گیــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــرد

1 روز

1 ماه

1 سال

از رفتنــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــم می گذرد . . .

چه خیـــــال ِ بیهوده ایـــــــ

وقــــتی دلت با دیگریســــــــت ...

بی خیال

همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی
 

وقتـــی دآغونــــی
 

وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه
 

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
 

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :
 

"بیخـــیال"

خاطرات

تــقصیــــر از مــن اســـت ...


آن زمــآن کــه گــفتــی قــول بــده هــمیشـــــه کنــآرم بــمآنی ،


یـــآدم رفـــت بــپرسم...



کـــنآر خــودت یآ خاطـــــــره هــآیت ...؟!

برای داشتنت

از زندگـــــی کسی حذف شدم ؛

کــــه برای داشتنش

خیلی ها را

از زندگــــــی ام حذف کرده بودمــــــــ . . . . . . .


860e643bacda4e9c40bc6740d6618a90-425

یادم باشد:

به جستجوى راه باشم، نه همراه

او که زیر سایه دیگری راه می‌رود، خودش سایه‌ای ندارد.

 

دلم برای دلم می سوزد...بیگناه و بی خبر مدام میشکند از دست سرکشی هایم!

خدایا کاش یک عکس از خودت به من میدادی...

حداقل وقتی دلتنگم ...وقتی از نفس تا قدم مرداب گونه ام....وقتی به آدمت سجده میکنم و به تو که می رسم پاهایم درد میکند..  به تو نگاه میکردم بدون نگاه سنگین هر روزت!

این عشق را که آفریدی خودت هم چشیدیش؟! می دانی دمار در می آورد؟

می دانی کافر میکند؟

بیا و از من بگذر ..آدم و حوا ندارد...من از خاک فراتر نمی روم!!

من این روزها تب دارم ..خیس میشود کف پاهایم ..لیز میخورم مدام

بهانه میگیرم تو را ...

 

حبس

یادکردن دوست*جرم*نیست،تو یاد کن.اگر *محکوم*
 شدی*حبس*بامن.

عکس 10

من...

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

مـــ ــن را بـبـیـــــــن ...!

هـمـچـنـــان ایستــــــــاده اَم ...آن دختــ ـری کــــه فـکــــــر مـی کــــــردی ,مـی شکنـــــــد بــــــی تــــــــو ...مــی شکـــــند امثالـــ ــی مثـــــــل " تـــ ـــــو را

لیاقت ...

دیگر نخواهم گفت :

آدم ها یا به عشقشان می رسند یا نمی رسند

می دانی چه می گویم ؟

خواهم گفت : آدم ها به لیاقتشان می رسند و این برای تو بهتر است

چون به لیاقتت رسیدی!

من نیز به لیاقتم خواهم رسید...


برنگرد !!!
کمی عوض شدم .
دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم .
به کسی تکیه نمیکنم .
از کسی انتظار محبت ندارم .
خودم بوسه میزنم بر دستانم .
سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم .
نگران خودم میشوم .
برای خودم هدیه میخرم . با خودم ساعت ...ها حرف میزنم .
در دنیای خودم .کسی حق ورود ندارد جز خودم....
لطفا دیگر برنگرد..

خدایا!!!

خــدایـا !!!


تـو را چه کسـی در آغــوش میگیـرد ...


کـه این چـنـین آرامی ...



عکس های عاشقانه و رمانتیک سری اول زمستان 1391

آرام بیا


امشب اگر آمدی

آرام بیا

آمدنت برای روح تشنه من

شکوهی دارد، بیان نکردنی

نمی دانم چرا فقط تو

میان صفحات نقش بسته ای؟!!

و رد قدم های تو

بر تن شعر هایم مانده است!!

آخر می دانی،

آغوش شعرهایم بی تو

تنها دل نوشته هایی است که در بادپاییز رها می شود

امشب اگر آمدی

آرام بیا

به خنکای ریزش باران

من هم پیش پایت

سکوت را قربانی می کنم

سکوت

نانوشته هایم بسیارند

مثل بی قراری هایـم…

من سکــوتم را فریـاد می کِشــم

آخر این آشوب درونم مــرا می کُشد..

سکـــــــــــوت می کنـــــم

سکـــــــــــوت می کنـــــم . . .

نه اینـــــــــــــــکه دردی نیسـت . . .

گلویی نمــــــــانده برای فــــــــــریـــــاد . . .


ندیده دوستت دارم


گاهی پای کسی میمانی ....

که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش ....... 


فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای ...
 

پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش ...
 

که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی ....



http://avazak.ir/gallery/albums/userpics/10001/normal_Avazak_ir-Light61.jpg

فراموشی

یه وقتایی که دلت گرفته

بغض داری ،

آروم نیستی 

دلت براش تنگ شده ...

حوصله هیچکسو نداری !

به یاد لحظه ای بیفت که :

اون همه بی قراری های تو رو دید

اما ...

چشماشو بست و رفت...!!

کاش ...

کاش خدا من رو برگردونه به روزاییکه رنگ صفحه ی دلم آبی آبی بود 

خیلی خیلی 

خستم 

از روزهایی که 

مجبورم به نبودنش

عادت کنم

عقل میپذیره اما دل کتمان میکنه.....

بودن یا نبودن

     گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن!

 



   به رفتن که فکر می کنی

 


   اتفاقی می افتد که منصرف می شوی...



   میخواهی بمانی،



   رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!



   این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است..

 

...

khateresaz.ir

 

دلـــم کــُمـا مـــی خـــواهــد…
.
 از آنــهـایـــی که دکـتـر مـــی گــویــد:
 
 مــتـــاســـفـــم….
 
 فــقـط بــراش دعا کـنـیـد…

...

این روزهــا به تـــو ....

نــه !

بـه حـیف شـدن همـه روزگـارم کـه در انتظـارت سپـری شــد ...

" فکـر مـیکنـم ... "

همیشه

 از لیــوان‌هــا،

بــه لیــوان شکستــه، فکــر مــی‌کنــی!

                 از آدم‌هــا،

بــه کســی کــه از دســت داده‌ای،

بــه کســی کــه بــدســت نیــاورده‌ای!

همیشــه،

           چیــزی کــه نیســت،

                                بهتــر اســت . . .

شهادت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام


دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم


بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم


فردا که کسی را به کسی کاری نیست


دامان علی اگر نگیرم چه کنم ... 
 

یا علی

التماس دعا

و...


نه صبر جواب می دهد...

نه سکوت در انتظار صدا...

نه خواب جواب می دهد...

نه بیداری تا خود فردا...

گاهی...

بهتر است...

کوله بارت را زمین بگذاری...

و سبک بار تر...

سبک بال تر...

پرواز کنی...

می دانی...

"تو" برای دوش من...

زیادی سنگین بودی...

گذاشتمت سر راه...

تا دوش دیگری را زخمی کنی...

سهم من،

پرواز است...

من نمی توانم...

یعنی نمی توانستم...

بیش از این...

زمین گیر احساس تو باشم...

تویی که،از جسمی بی جان هم...

برای من کمتر جان داشتی...

اگر قرار بود...

من دل حراج کنم،

تو هیچ خرج نکنی...

همان بهتر که این سودا تمام شود...

می دانی...

درست است ، وقتی حکم،"دل" باشد...

با هیچ نمی توان بریدش...

پس باختم...

اما...

باختن سهم من نیست...

منی که از،

تمام پروانه های جهان "دل" بردم...

برو و خیالت راحت...

که پشت سر تو،

حتی اشک هم نمی ریزم...

کاسه ی آب که جای خود دارد...

دیگر نمی خواهم برگردی...

ما را به خیر و تو را به سلامت...


خدانگهدارت...

رویا

صدای آب می آید

مگر در نهر تنهایی چه می شویند ؟

لباس لحظه ها پاک است

چه می خواهیم

بخار فصل , گرد واژه های ماست

دهان, گلخانه فکر است

سفرهایی تو را در کوچه هاشان خواب می بینند

ترا در قریه های دور مرغانی بهم تبریک می گویند


قدر

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب

و الائمة المعصومین علیهم السّلام