ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

مثـــــــــــل مــــــــــــــــــــن


وقتی که دیگر نبودی ... به بودنت نیازمند شدم!

 وقتی که دیگر رفتی ... در انتظار آمدنت نشستم!

  وقتی که دیگر نمیتوانستی مرا دوست بداری ...

    تورا دوست داشتم!

  وقتی که تو تمام کردی ...  من،شروع کردم!

   وقتی که تو تمام شدی ... من،آغاز شدم!

 

و چه سخت است تنها متولد شدن ...

                          مثل تنها زندگی کردن ...

                                           مثل تنها مردن ...!

                                                          مثل  من ...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد