ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

از من مگُذر وقتی از دلم آگاه نیستی ...



از روبرویم به کنارم بیا، دنیا را از چشمان من ببین ...



جوابِ محبت و دلدادگی این نیست ...



برایم رجز نخوان ...من اهل جنگ نیستم ...



شــــاعرم ...



روح دارم ... احساس دارم ...



خیلی که بخواهم گرد و خاک کنم



چشمانم خیس می شود، دلم غزلِ غم می سُراید...



آنوقت بی حضور من و در پس دل به درد آمده ام



حال و روزت دیدنی که نه ...



ســـــــــرودنیست ....



دنیاست...



تو هم یک روز شـــــاعر میشوی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد