ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

کاش...

کاش میشد برای من باشی

اما حیف که باید بخاطر خوشبختیت قید تو رو بزنم

شاید تا حالام اگه اینقده تنها موندی بخاطر بهونه گرفتن من پیش خدا بوده

همش حس میکنم تو این روزا نمیونم بی تو بگذرونم

کاش از اول شروع میشد ماجرای من و تو

اما مطمئنم بازم تو رو مثل همین روزا کم دارم

کاش خدا همین نزدیکی من رو به تو یا خودش میرسوند

خیلی خسته شدم از این تنهایی و دردا

کاش میتونستم ازت بگذرم

کاش

کاش

کاش

 

حــال ِ بَـد ِ ایـن روزهـــایم را به چه تعبیـــــر کنـم ؟!

به هــــوای ِ گرفتـه زمستان؟

به آسمـــــان ِ ابــری و بـارانی اش ؟!

یا به درختــانی که بـرگ بـرگ گریــــه می کننـــد ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد