ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

دلم تنگ میشود...

دلم تنگ میشود ، گاهی برای حرف های بی بهانه
برای حرف های ساده
برای " چه هوای خوبی!
دیشب شام چی خوردی ؟
و . . .
و چه قدر خسته ام ازاین همه . . .
چرا ؟ . . .چگونه . . .؟
خسته ام از سوال های سخت ،
پاسخ های پیچیده
خسته ام ازکلمات سنگین
فکرهای عمیق
شوک شدنهای پی در پی
خسته ام از این غرور بند خورده . . .
ازین همه نگرانی
خسته ام . . .
دلم تنگ میشود ، گاهی
برای یک " دوستت دارم " ساده
دو " فنجان چایی داغ "
برای یک لبخند امید بخش
روزهای بدون حسرت . . .
و دلم تنگ میشود ، گاهی
برای یک روز بارانی. . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد