ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

ساحل آرامش

سـرشــارم از سکـوت اجبــاری، وای از آن روزی کــه قــفل اجبـــار بشــــکند؛ هــمه را میشکـــنم...

این دعا را یه جایی دیدم ، به نظرم زیباست :

از خدا خواستم عادت های زشت را ترکم بدهد .

خدا فرمود : خودت باید آنها را رها کنی.

از او خواستم روحم را رشد دهد .

فرمود : نه تو خودت باید رشد کنی . 

من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی .

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند . 

فرمود : صبر حاصل سختی و رنج است .

عطا کردنی نیست ، آموختنی است . . 

گفتم : مراخوشبخت کن . 

فرمود : " نعمت " از من خوشبخت شدن ازتو .

از او خواستم مرا گرفتار درد وعذاب نکند .

فرمود : رنج از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیک ترت می کند . 

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد ، من هم دیگران را دوست بدارم .

خدا فرمود : آها ، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد !

همه با هم بگویید : خدایا مرا آن ده ، که آن به .

آمین یا رب العالمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد